آخرین ارسال های انجمن
جستجوگر وب
ارسالی از هانیه : داستان پدرم


سلام هانیه هستم از مشهد میخوام داستان پدرمو تعریف کنم که با چشای خودش این مو جوداتو دیده بود پدرم حدودا20سال پیش تو مشهد راننده اژانس بود البته با شوهر عمم یه روز شوهر عمم شب شیفت تو اون اژانس وایمیسته صبح که  میشه. به پدرم میگه اینجا جن داره من شیفت شب دیگه نمیام پدرم میخنده میگه برو خودم وایمیستم شب میشه پدرم خسته میشه چون مسافره اخر شب کمه با خودش میگه کمی بخوابم هنوز چشاش سنگین نشده احساس میکنه کسی تکونش میده وقتی چشاشو باز میکنه میبینه یه مردی بالا سرشه بهش میگه هیس وقتی چشمه پدرم به پاهاش میافته پاهاش سم داره بعد از ترس پدرم ساکت دراز میکشه فقط چشاش بازه روبرو شو نگاه میکنه میبینه چهار تا مرده دیگه نشستن دارن روی زمین با یه چیزی  بازی میکنن هر از گاهی هم بر میگردن به پدرم نگاه میکنن نزدیکه اذان صبح ناپدید میشن وپدرم بلند میشه صبح که میشه شوهر عمم میاد پدرم براش تعریف میکنه اونم میگه دیدی راس گفتم تازه من نگفتم چی به من گذشت اونشب یه زن از همونا به من گفت مواظبه بچم باش تا برگردم از اون روز به بعد پدرم شیفت شبو کنسل کرد هیچ وقت هم ماجرای اون اژانس یادش نمیره

موضوعات: داستان جن ,
[ یکشنبه 27 فروردین 1396 ] [ ] [ حسام ] [ بازدید : 1047 ] [ نظرات (21) ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
پدرام حسینوند 7:30 - 1399/01/12
باسلام
ازآنجایی کم مبدانم تمام اجنه ها اینطوری نسیتند
متسفانه من نمیتونم مطلبی رو بزارم {سایت این امکانونمیده }وگرنه اطلاعات
جالبی دارم
پاسخ : از طریق همین‌پست ارسال کنید ما میزاریم دوست عزیز

Raena 12:42 - 1396/06/31
موفق باشی عزیزم شکلک

Raena 14:28 - 1396/06/29
سلام، لطفا داستان های جدیدتر بزارید. ممنون میشم شکلک
پاسخ : سلام فعلا که داستانی برای ارسال کردن نداریم ، ولی به زودی دوباره سایتو راه میندازم

تخفيف ريحون 3:24 - 1396/04/30
تخفيف ويژه 10 هزار تومني ريحون!
غذا رو سفارش بديد و 10 هزار تومن تخفيف بگيريد!
براي هر کسي که از لينک شما کد تخفيف رو بگيره هم 10 هزار تومن به حساب شما افزوده ميشه!
براي گرفتن تخفيف 10 هزار تومني مراحل زير رو انجام بديد:
اول لينک رو باز کنيد و کد تخفيف رو کپي يا يادداشت کنيد
بعدش بريد به صفحه اصلي سايت ريحون reyhoon.com و نرم افزار رو دريافت کنيد (با گوشي بريد و بايد برنامه بازار رو داشته باشيد)
بعد از نصب نرم افزار ثبت نام کنيد (20 ثانيه طول ميکشه نهايت!)
موقع سفارش غذا کد تخفيف رو بزنيد تا 10 هزار تومن از هزينه غذا کم بشه.
مثلا 20 هزار تومن غذا سفارش بديد فقط 10هزار تومن پرداخت ميکنيد.
سوالي داشتيد ايميل بزنيد
موفق باشي!

علي 0:39 - 1396/04/29
سلام و احترام

فروش اسکريپت کپي گوگل به وردپرس

درآمد روزانه حداقل صد هزار تومان

قيمت : فقط 25000 تومان

hannane 19:06 - 1396/03/14
ممنون

aysa 1:18 - 1396/03/04
فدا
فعلا ک مرخصی بدون حقوقمشکلک
پاسخ : موفق باشی یخمک جان
ایشالله ک سریع تر درستو تموم میکنی راحت میشی

aysa 23:13 - 1396/03/03
ی سری چیزارو نمیشه گفت
ولی خب دارندگی و برازندگی
علاوه بر تبی ک من میزدم شبی ۱۰۰ ۲۰۰ پول تبلیغ ب کانالای بزرگ تر میداد
درامدم اره داشت در حد خودش ولی ایدی منو زیر تعرفه تبلیغ گذاشته بود پول تبلیغم ب من میرسید
پاسخ : اهان بسلامتی
کسابی هستی واسه خودت دمت گرم شکلک

aysa 16:36 - 1396/03/03
دروغم چیه:/
پاسخ : بعید میدونم کسی واسه کانال هر هفته پنجاه تومن بده
اصلا درامد داره کانالش؟

aysa 14:07 - 1396/03/03
هفته ای پنجاهشکلک
مرسی بابابزرگ توام همینطورشکلک


کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب
رزا : قسمت اول (پنجشنبه 18 آبان 1396)
ارسالی از مینا جدید (پنجشنبه 18 آبان 1396)
ارسالی از هانیه : داستان پدرم (یکشنبه 27 فروردین 1396)
ارسالی از ریحانه : هفت تپه (یکشنبه 27 فروردین 1396)