آخرین ارسال های انجمن
جستجوگر وب
چگونه بفهمیم سحر و طلسم شدیم

با سلام و وقت بخیر خدمت دوستان عزیز

دوستان عزیز اگه این چند موردی که ذکر میکنم,شما هم یک یا چند خصوصیات زیر را دارا هستید بدونید که شما هم سحر و یا جادو شدید.و حتما این

کسانی که سحر و جادو میشن یک یا چند خصوصیات زیر در آنها ظاهر میشه:

۱-شبها خواب بد میبینند(یا کابوس میبینند)

۲-شبها موقع خواب,در یا دیوار منزل,مخصوصا سقف منزل صدا میده.(بیخود و بیدلیل)

۳-شبها هنگام خواب همش احساس میکنید که کسی به شما خیره شده و شما همش به این طرف و آن طرف نگاه میکنید

۴-همیشه دست به هر کاری میزنید یا نمیتوانید به پایان برسانید و یا اگه تمام میکنید موفقیت آمیز نیست.و بیخود و بی جهت نیمه کاره کار رو رها میکنید.و رمق ندارید ادامه دهید

۵-بی جهت با اطرافیان درگیر میشوید و وقتی اشوب بپا کردید خودتان از کردار خود خیلی پشیمان میشوید(حتی گریه هم میکنید)

۶-فکر های خیلی پلید و شهوت آمیز همیشه به ذهنتان خطور میکند(گاهی علاقه مند میشوید تا با همجنس خود همبستر شوید.و یا گاهی احساس میکنید زنا کنیدو….) که متاسفانه این بدترین سحر و جادوییست که میتواند گریبانگیر طرف شود.چون به مرور قدرت و اراده و توان و آبروی انسان سحر زده را میگیرد و به پستی و نابودی می کشاند

۷-احساس میکند هیچ حسی نسبت به همسر خود ندارد و نسبت به خوانواده اش به مرور بی علاقه و بیتعصب میشود.

۸- گاه گاه بدن سحر شده داغ میکند و از گرمای درون عرق میکند(که این خصوصیات بیشتر شبها به وجود می آید)

۹-گاهی در بدن خود احساس خارش میکند ولی نمیداند این خارش کدام قسمت بدن اوست و به خاطر همین تمام بدنش را میخواراند

۱۰-خواب زیاد,اگر در روز بین ۱۱ تا ۱۳ ساعت خواب هستید بدانید که سحر یا جادو شده اید.(البته این مورد ۱۰۰% به خاطر سحر نمیتونه باشه,این اشاره ای که کردم برای شخص سحر شده هم صادقه)

۱۱-گرفتگی عضلانی,گاهی در روز احساس گرفتگی در قسمت ناحیه بدن میکنید.مثلا درد کمر یا پا و یا تار دیدن چشم)

اگر شما یک یا چند حالت بالا را دارار هستید .به احتمال قوی سحر شدید که این گونه سحر توسط جن یا پری صورت میگیرد.

این کار دو حالت داره.یا خودتان مصبب سحر برای خودتان شدید.و یا شخص دیگری از روی حسادت یا کینه برایتان سحر کرده اند.

[ سه شنبه 07 اردیبهشت 1395 ] [ ] [ حسام ] [ بازدید : 4862 ] [ نظرات (10) ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
مهدی 19:54 - 1397/06/05
وقت بخیر
سلام.
من با چند مورد از قسمت های این سایت با من شده اند من 13 سالمه
و از تنهایی میترسم و از خیلی چیز ها بدم میاد
من دوست دارم ادامه بدم و بیشتر با انها مکالمه کنم یا با هم رابطه داشته باشم می تونید کمک کنید

مهدی 19:54 - 1397/06/05
وقت بخیر
سلام.
من با چند مورد از قسمت های این سایت با من شده اند من 13 سالمه
و از تنهایی میترسم و از خیلی چیز ها بدم میاد
من دوست دارم ادامه بدم و بیشتر با انها مکالمه کنم یا با هم رابطه داشته باشم می تونید کمک کنید

ابراهیم احمدی 14:01 - 1396/11/28
سلام
وقتتون بخیر
من 32 سالمه
اکثر موارد رو دارم .
لطفا راهنماییم کنید ک چکار باید بکنم .
دست به هر کاری میزنم تموم نمیشه . دقه آخر یا به مشکل میخوره یا نا تموم میمونه .
درگیری ذهنی دارم همیشه . مظطربم . کابوس شبانه ئارم . بی خواب شدم . عصبی و پرخاشگر شدم . با خاموادم بشدت به مشکل خوردم و هیچ حسی بهشون ندارم . راهنماییم کنید... ممنون .

صادق 1:35 - 1396/11/06
سلام خوبين. ميشه بگين چجوري ميشه اين سحر رو باطل كرد؟ چون من نتونستم پيدا كنم تو ساستتون. تو كدوم قسمت نوشتين؟_
پاسخ : ب قسمت طلسم و جادو مراجعه کنید

جواد 10:41 - 1396/09/19
با عرض سلام و خسته نباشید
تمامی موارد را دارا می باشم به غیر از خارش.قبلا هم برایمان دعا گرفته اند و به مشکل برخوردیم.بدترین فکر های شهوت انگیز برای بنده که مورد اشاره حجب و حیا بوده ام پیش آمده است.همیشه فکر میکنم کسی دارد نگاهم می کند.اشباح و تاریکی و رفت و آمد اطرافم میبینم و حس میکنم بهره هوشی ام بشدت پایین آمده است.هواس پرت شده ام و مایه خجالت خانواده و همه به سخره ام میگیرند.دیگر تاب تحمل این مشکلات را ندارم.چکار کنم؟کمکم کنید
یا علی

اییدین 16:20 - 1396/09/17
Slm

رضا 3:12 - 1396/09/01
سلام من همه نشانه هارو دارم
وحتی به قران هم توهین میکنم مثلن میگم شما اشتباه میخونی
یا اینکه وقتی کسی قران میخونه ودروغ میگه من به قران توهین میکنم
نمیدونم چرا ولی من ادم معتقدی هستم و خیلی مهربان و ساده ام
درکل فقط حس میکنم دنیا یجوری شده میترسم از اینده همش به مردن فکر میکنم همه کارام ناخوعسته نصف کاره میشه وضکست میخوره
پاسخ : بله شما ی مشکلی داری

فاطمه ع 20:42 - 1396/08/30
سلام
راستش ما دوتا ماشین داریم ک گذاشتیم برای فروش و الان دقیقا سه ماهه که فروش نمیره و از علائم بالا هم‌من هم شوهرم فکر کنم همشو داریم
برای این که مطمئن بشم چ کار کنم؟
پاسخ : سلام
اگه کمی توجه کنید متوجه میشید این موضوع ربطی به طلسم شدن و سحر نداره ...

محسن 12:26 - 1396/07/09
سلام منم از علائمه بالا یه چندتاش واسم اتفاق میفته مثله درد کمر و هر کاری که میخوام بکنم نمیشه تمومش کرد هر کاری،به نظرتون من باید چیکار کنم
پاسخ : سلام میشه واضح تر توضیح بدی مشکلتون چیه؟

فاطمه 22:45 - 1395/02/08
چجوری میشه طلسم رو باطل کرد؟
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : راه و روششو که گزاشتم

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب
رزا : قسمت اول (پنجشنبه 18 آبان 1396)
ارسالی از مینا جدید (پنجشنبه 18 آبان 1396)
ارسالی از هانیه : داستان پدرم (یکشنبه 27 فروردین 1396)
ارسالی از ریحانه : هفت تپه (یکشنبه 27 فروردین 1396)